Garantijos pratęsimas

Internetinėje parduotuvėje www.ermitazas.lt įsigytoms prekėms galite pratęsti garantiją net iki 5 metų. 

KODĖL VERTA PRATĘSTI GARANTIJĄ?

Sutaupysite pinigų! Pasibaigus gamintojo garantijai atsiranda didesnė gedimų tikimybė, tad pratęstos garantijos sertifikatas apsaugos Jus nuo neplanuotų išlaidų, kurios sugedus įrenginiui dažniausiai būna gerokai didesnės nei pratęstos garantijos sertifikato kaina. Be to, pratęstos garantijos sertifikatas turės reikšmingą pridėtinę vertę, jei ateityje nuspręsite parduoti įsigytą įrenginį.

Sutaupysite laiko! Jums nereikės gaišti savo brangaus laiko ieškant patikimų meistrų, galinčių greitai ir kokybiškai sutaisyti Jūsų įrenginį. Užregistruokite gedimą ir mes Jus nukreipsime į artimiausią mūsų partnerių serviso centrą arba iškviesime meistrą tiesiai į namus. ServicePlus klientai serviso centruose aptarnaujami be eilių!

Jausitės užtikrintai! Būsite garantuoti, kad įsigyta preke naudositės ilgą laiką ir nebus būtinybės išlaidauti perkant naują įrenginį visą pratęstos garantijos sertifikato galiojimo laikotarpį. Net jei įrenginys sugedo nepataisomai – pakeisime jį nauja, analogiškų parametrų preke.


GARANTIJOS PRATĘSIMO KAINA

Garantijos kaina apskaičiuojama nuo įrenginio, kuriam pratęsiama garantija pardavimo kainos. Minimali įrenginio, kuriam galima pratęsti garantiją pardavimo kaina yra 10 EUR.

Garantijos pratęsimo kaina yra lygi lentelėje nurodytam procentui nuo įrenginio kainos:

Laikotarpis, mėn Įkainis, %
12 7
24 10
36 13
48 17
60 21


KĄ DARYTI SUGEDUS ĮRENGINIUI?

Sugedus prekei reikėtų užregistruoti šį gedimą www.serviceplus.lt ir pristatyti prekę į registracijos metu nurodytą ServicePlus taisyklą. Įsigaliojus pratęstos garantijos laikotarpiui, prekė nebus priimama parduotuvėje, kurioje ji buvo įsigyta.

Daugiau informacijos apie paslaugą teiraukitės el. paštu pagalba@serviceplus.lt.