0

DUK

Kaip žinoti, kurioje parduotuvėje yra mane dominančios prekės?
Ar galiu atsiskaityti kortele ar grynais, užsakymą atsiimdamas atsiėmimo punkte?
Padariau pavedimą, pinigai nuskaičiuoti, bet negavau jokio patvirtinimo? Ką daryti?
Po krepšelio apmokėjimo iš paskyros dingo užsakymas. Ką daryti?
Kiek laiko užtrunka užsakymo vykdymas nuo užsakymo pateikimo?
Kada galiu atvykti atsiimti užsakymo?
Koks yra prekių grąžinimo terminas?
Gavau ne savo užsakytas prekes, ką daryti?
Netiko nupirkta prekė, kaip galima ją pakeisti?
Kaip atšaukti užsakymą arba jo dalį?
Per kiek dienų grąžinate pinigus, po užsakymo atšaukimo?
Kaip pakoreguoti kontaktinius duomenis (tel. nr., el.pašto adresą, pristatymo adresą) savo užsakyme?
Kaip pakoreguoti pasirinktą pristatymo būdą, kai užsakymas jau apmokėtas?
Ar galima pirkti išsimokėtinai?
Koks mano užsakymo vykdymo statusas?
Kaip įdėti į krepšelį papildomą prekę, kai užsakymas jau apmokėtas?
Ar yra minimali užsakymo suma?
Ar galima pervežti prekes iš vienos parduotuvės į kitą, jeigu pasirinktoje parduotuvėje trūksta prekių ar nepakankamas likutis?