Užsakymų atsiėmimas paštomate

Užsakymai, kurie yra pateikti atsiimti Vilniaus, Kauno, Klaipėdos Ermitažo parduotuvėse gali būti perduoti atsiėmimui iš Ermitažo C&C paštomato.

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK):

Ar yra galimybė užsisakant pasirinkti atsiėmimą paštomate?

Ne, deja kol kas tokios galimybės nėra. Pasirenkant C&C atsiėmimą parduotuvėje, Jūsų siunta gali pasirinktinai būti paskiriama atsiimti paštomate.

Kaip būsiu informuotas apie tai, kad mano siunta yra įdėta į paštomatą?

Jei jūsų siuntą paliksime Ermitažo C&C paštomate, apie tai jus informuosime laišku arba SMS žinute.

Jei buvau pasirinkęs užsakymo atsiėmimo laiką, bet gavau pranešimą, kad siunta yra paštomate, ar galiu atvykti užsakymo ne pagal pasirinktą laiką?

Taip, gavę pranešimą, kad jūsų užsakymas yra paliktas Ermitažo C&C paštomate, galite atvykti atsiimti savo siuntos.

Koks yra paštomato darbo laikas?

Paštomatas dirba visą parą, užsakymo galite atvykti atsiimti Jums patogiu metu.

Kiek laiko laikote siuntas?

Siuntas paštomate laikome 3 dienas.

Ką daryti, jei susidūriau su techniniais nesklandumais (neatsidaro durelės/ neveikia atsiėmimo kodas ir t.t.)?

Prašome skambinti bendruoju klientų aptarnavimo telefonu +370 632 11116 
Arba el. paštu: [email protected] (darbo laikas 8:00 – 20:00, sekmadieniais iki 18:00).

Ką daryti, jei noriu atšaukti užsakymą?

Prašome skambinti bendruoju klientų aptarnavimo telefonu +370 632 11116 
Arba el. paštu: [email protected] (darbo laikas 8:00 – 20:00, sekmadieniais iki 18:00). Pinigus už atšauktą užsakymą grąžinsime per 14 d.

Kur kreiptis gavus ne savo siuntą ar gavus netinkamos kokybės prekę?

Prašome skambinti bendruoju klientų aptarnavimo telefonu +370 632 11116 
 Arba el. paštu: [email protected] (darbo laikas 8:00 – 20:00, sekmadieniais iki 18:00)