DUK

BENDRINIAI KLAUSIMAI

•   Ar galima pervežti prekes iš vienos parduotuvės į kitą, jeigu pasirinktoje parduotuvėje trūksta prekių ar nepakankamas likutis? Tokios galimybės nėra.

•   Kokių prekių negalima įsigyti internetu? Elektroninėje parduotuvėje neparduodame augalų, karpomų, sveriamų ar kitaip matuojamų prekių. Nėra teikiama dažų maišymo paslauga. Galite nusipirkti tik gamintojų paruoštų spalvotų dažų.

•   Ar yra minimali užsakymo suma? Ne, minimalios užsakymo sumos nėra.

PREKIŲ LIKUČIAI IR KIEKIAI

•   Kaip žinoti, kurioje parduotuvėje yra mane dominančios prekės? www.ermitazas.lt atidarykite Jus dominančios prekės aprašymą. Paspauskite mygtuką „Likučiai parduotuvėje“, jį rasite po prekės nuotrauka.

•   Kaip nusipirkti prekę, jeigu prie jos nėra „Į krepšelį“ mygtuko arba nurodyta, kad „Prekė parduodama tik šiose parduotuvėse“? Šiuo metu dalį šių prekių galima nusipirkti tik didmenos skyriuje. Kontaktus rasite paspaudę čia: https://www.ermitazas.lt/top-meniu/didmenine-prekyba/prekes-ir-paslaugos/

•   Išsirinkau prekę, bet šiuo metu nėra jos likučio, kada bus papildyta? www.ermitazas.lt atidarykite Jus dominančios prekės aprašymą. Skiltyje „Kur rasti?“, ją rasite po prekės nuotrauka, paspauskite mygtuką „Pranešti el. paštu apie likutį“ bei užpildykite reikiamą informaciją. Gausite automatinį pranešimą, kai prekė atsiras Jus dominančioje parduotuvėje.

•   Ar galima pas jus rezervuoti prekes? Tokios galimybės nėra.

 UŽSAKYMO PATEIKIMAS, APMOKĖJIMAS, KOREGAVIMAS

•   Kaip galiu atsiskaityti už prekes? Internetinėje parduotuvėje už prekes galite atsiskaityti šiais būdais:

    1. Banko kortele;
    2. Banko kortele kurjeriui;
    3. Elektronine bankininkyste;
    4. Išankstine sąskaita (įmonėms) teikiama tik pasirinkus kurjerio pristatymo būdą ;
    5. Išsimokėtinai.
Plačiau skaitykite čia: https://www.ermitazas.lt/top-meniu/pirkimo-informacija/mokejimo-budai

•   Kaip įdėti į krepšelį papildomą prekę, kai užsakymas jau apmokėtas? Po apmokėjimo papildyti krepšelio galimybės nėra. Siūlome suformuoti naują užsakymą.

•   Koks mano užsakymo vykdymo statusas? Užsakymo statusą galite matyti savo paskyroje www.ermitazas.lt

•   Ar galiu atsiskaityti kortele ar grynais atsiimant internetinio užsakymo prekes parduotuvėje? Ne, tokios galimybės nėra.

•   Ar galima pirkti išsimokėtinai? Taip, daugiau informacijos rasite čia: https://www.ermitazas.lt/top-meniu/pirkimo-informacija/mokejimo-budai

•   Padariau pavedimą, pinigai nuskaičiuoti, bet negavau jokio patvirtinimo? Ką daryti? Užsakymo statusą galite matyti savo paskyroje www.ermitazas.lt, prašome taipogi patikrinti ar pateikėte teisingą el.pašto adresą. Jeigu užsakymo statuso nematote ar pateikėte neteisingą el.pašto adresą, atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę, el. pašto adresą bei užsakymo numerį) į [email protected], su Jumis susisieksime.

•   Po krepšelio apmokėjimo iš paskyros dingo užsakymas. Ką daryti? Atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę bei užsakymo numerį) į [email protected], su Jumis susisieksime.

•   Kaip išsirašyti PVM-sąskaitą faktūrą užsakant prekes www.ermitazas.lt? Sąskaita faktūra išrašoma visiems užsakymams ir yra siunčiama užsakyme nurodytu elektroninio pašto adresu po užsakymo įvykdymo. Jeigu sąskaita faktūra reikalinga įmonės vardu, pateikiant užsakymą prašome pažymėti tai varnele bei suvesti įmonės rekvizitus.

PREKIŲ ATSIĖMIMAS, PRISTATYMAS

•   Kiek laiko užtrunka užsakymo vykdymas nuo užsakymo pateikimo? Užsakymų atrinkimas ir įvykdymas užtrunka nuo 2 iki 4 darbo dienų.

•   Kaip galima atsiimti užsakytas prekes? Galite pasirinkti šiuos prekių pristatymo/atsiėmimo būdus:

    1. Prekių atsiėmimas ERMITAŽO parduotuvėje;
    2. Prekių pristatymas nurodytu adresu;
    3. Prekių pristatymas į pasirinktą siuntų savitarnos terminalą;
    4. Prekių pristatymas į artimiausią Lietuvos paštą;
    5. EXPRESS DELIVERY (greitasis pristatymas).
Daugiau informacijos rasite čia: https://www.ermitazas.lt/top-meniu/pirkimo-informacija/pristatymo-salygos/

•   Kada atvažiuoti pasiimti prekių? Atvykti atsiimti prekes galite, kai savo el. laišku gavote priminimą, kad užsakytos prekės paruoštos atsiimti. Jei esate atlikę daugiau nei vieną užsakymą – kiekvienam užsakymui turite gauti atskirą priminimo laišką apie atsiėmimą. Prašome atvykti tik Jūsų iš anksto pasirinktu laiku, kuris taip pat yra nurodytas gautame priminimo laiške.

Kiekvienoje ERMITAŽAS parduotuvėje yra nuoroda su atsiėmimo vieta. Būkite iš anksto paruošę parodyti savo užsakymo numerį prie Jūsų prieisiančiam darbuotojui.  

 •   Ar atvešite prekes, jeigu jas užsakysiu ne Jūsų mieste, o kitame padalinyje kitame mieste? Jeigu prekės yra tik kituose miestuose, siūlome užsisakyti papildomą transportą stambiagabaritėms prekėms. Daugiau informacijos rasite čia: https://www.ermitazas.lt/top-meniu/paslaugos/pervezimo-paslauga/

•   Ar teikiate prekių vežimo į namus paslaugą? Taip, prekes galime pristatyti kurjeriu Jūsų nurodytu adresu, jei turime pakankamą likutį sandėlyje. Informuojame, kad karantino metu kurjeriai neteikia prekių užnešimo paslaugos.

•   Kokiu laiku galiu atsiimti paruoštą užsakymą? Prekes galite atsiimti iki parduotuvės darbo laiko pabaigos. Darbo laikus galite rasti: https://www.ermitazas.lt/top-meniu/kontaktai/ermitazo-parduotuves/

•   Kokius pranešimus gausiu po užsakymo pateikimo ir apmokėjimo? Iš mūsų gausite 4 pranešimus:

    1. Užsakymo gavimo patvirtinimas.
    2. Patvirtinimas, jog užsakymas pradėtas vykdyti, t.y. kai Jūsų prekės pradėtos rinkti atidavimui/siuntimui.
    3. Patvirtinimas, jog užsakymas surinktas ir galima atsiimti (atsiėmimo parduotuvėje atveju) arba, kad užsakymas perduotas kurjeriui pristatymui (pasirinkus pristatymą į namus, paštą ar į siuntų savitarnos terminalą atveju).
    4. Pirkimo PVM sąskaitą faktūrą po prekių pristatymo ar atsiėmimo.

•   Kada atvažiuoti pasiimti prekių? Prekes galite atsiimti tik gavę elektroninį pranešimą, kad užsakymas jau paruoštas.

•   Kokiu telefonu skambinti atvažiavus atsiimti prekes? Telefono numeris nurodytas iškaboje prie kiekvienos parduotuvės prekių išdavimo punkto.

•   Noriu nusipirkti prekę, kurios nėra mano miesto parduotuvėje, ar galite ją pervežti iš kito miesto, kad galėčiau atsiimti savo miesto parduotuvėje? Jeigu prekės yra tik kituose miestuose, pervežti negalime, tačiau siūlome papildomai užsisakyti transporto paslaugą. Pervežimo paslaugų tiekėjų kontaktus rasite čia: https://www.ermitazas.lt/top-meniu/paslaugos/pervezimo-paslauga/

•   Gavau ne visas užsakymo prekes, kaip sužinoti kada gausiu likusias? Užsakymo statusą galite matyti savo paskyroje www.ermitazas.lt. Jeigu jo nematote, atsiųskite savo duomenis (vardas, pavardė, el.pašto adresas bei užsakymo numeris) į [email protected], su Jumis susisieksime.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS, KEITIMAS

 •   Koks yra prekių grąžinimo terminas? Kokybiškų, prekinės išvaizdos nepraradusių prekių grąžinimo terminas yra 14 d. Atsižvelgiant į Lietuvos Respublikoje paskelbtą karantiną ir fizinių parduotuvių veiklos draudimą, grąžinimo terminas prailginamas tokiam laikui, kiek trūks parduotuvių veiklos draudimas.

•   Gavau ne savo užsakytas prekes, ką daryti? Atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę bei užsakymo numerį) į [email protected], su Jumis susisieksime.

•   Ar galima grąžinti prekes kitoje ERMITAŽO parduotuvėje? Ne, prekes galite grąžinti tik toje pačioje parduotuvėje, kurioje pirkote ar atsiėmėte.

•   Netiko nupirkta prekė, kaip galima ją pakeisti? Atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę bei užsakymo numerį) į [email protected], su Jumis susisieksime.

UŽSAKYMO ATŠAUKIMAS, PINIGŲ GRĄŽINIMAS

•   Kaip atšaukti užsakymą arba jo dalį? Atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę ir užsakymo numerį) bei informaciją, kurią dalį užsakymo norite atšaukti) į [email protected], su Jumis susisieksime.

•   Per kiek dienų grąžinate pinigus, po užsakymo atšaukimo? Pinigai grąžinami per 14d.

•   Kaip pakoreguoti kontaktinius duomenis (tel. nr., el.pašto adresą, pristatymo adresą) savo užsakyme? Atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę, užsakymo numerį bei informaciją ką norite pakeisti) į [email protected], su Jumis susisieksime.

•   Kaip pakoreguoti pasirinktą pristatymo būdą, kai užsakymas jau apmokėtas?  Pakeisti pristatymo būdą po apmokėjimo nėra galimybės.  Galime atšaukti užsakymą, kad iš naujo galėtumėte atlikti su reikiamu pristatymo būdu. Primename, kas pinigų grąžinimas už atšauktą užsakymą gali užtrūkti iki 14 d.

LOJALUMO PROGRAMA

•   Ar galima panaudoti lojalumo kortelę? Lojalumo kortelės programa ir jos privilegijos galioja tik fizinėse ERMITAŽO parduotuvėse.