D.U.K.

BENDRINIAI KLAUSIMAI

•   Ar dirba ERMITAŽO parduotuvės? Šiuo metu dirba visos ERMITAŽO parduotuvės.

•   Ar galima pervežti prekes iš vienos parduotuvės į kitą, jeigu pasirinktoje parduotuvėje trūksta prekių ar nepakankamas likutis? Tokios galimybės nėra.

•   Kokių prekių negalima įsigyti internetu? Elektroninėje parduotuvėje neparduodame augalų, karpomų, sveriamų ar kitaip matuojamų prekių. Nėra teikiama dažų maišymo paslauga. Galite nusipirkti tik gamintojų paruoštų spalvotų dažų.

•   Ar yra minimali užsakymo suma? Nėra, tačiau visiems užsakymams, kurių vertė nesiekia 20,00 €, taikomas administravimo mokestis – 2,99 €.

PREKIŲ LIKUČIAI IR KIEKIAI

•   Kaip žinoti, kurioje parduotuvėje yra mane dominančios prekės? www.ermitazas.lt atidarykite Jus dominančios prekės aprašymą. Paspauskite mygtuką „Kur rasti?“, jį rasite po prekės nuotrauka.

•   Kaip nusipirkti prekę, jeigu prie jos nėra „Į krepšelį“ mygtuko arba nurodyta, kad „Prekė parduodama tik šiose parduotuvėse“? Šiuo metu dalį šių prekių galima nusipirkti fizinėse ERMITAŽO parduotuvėse bei didmenos skyriuje.

•   Išsirinkau prekę, bet šiuo metu nėra jos likučio, kada bus papildyta? www.ermitazas.lt atidarykite Jus dominančios prekės aprašymą. Skiltyje „Kur rasti?“, ją rasite po prekės nuotrauka, paspauskite mygtuką „Pranešti el. paštu apie likutį“ bei užpildykite reikiamą informaciją. Gausite automatinį pranešimą, kai prekė atsiras Jus dominančioje parduotuvėje.

•   Ar galima pas jus rezervuoti prekes? Tokios galimybės nėra.

UŽSAKYMO PATEIKIMAS, APMOKĖJIMAS, KOREGAVIMAS

•   Kaip galiu atsiskaityti už prekes? Internetinėje parduotuvėje už prekes galite atsiskaityti šiais būdais:

    1. Banko kortele;
    2. Banko kortele kurjeriui;
    3. Elektronine bankininkyste;
    4. Išankstine sąskaita (įmonėms);
    5. Išsimokėtinai.
Plačiau skaitykite čia: https://www.ermitazas.lt/top-meniu/pirkimo-informacija/mokejimo-budai

•   Ar galima užsakyti prekes, kurių nematau el. parduotuvėje www.ermitazas.lt, telefonu? Šiuo metu dalį tokių prekių, kurių nėra el. parduotuvėje www.ermitazas.lt, galima nusipirkti tik didmenos skyriuje. Kontaktus rasite paspaudę čia: https://www.ermitazas.lt/top-meniu/didmenine-prekyba/prekes-ir-paslaugos/

•   Kodėl nepriimat užsakymų telefonu ir el. paštu? Tokia paslauga nėra teikiama, išskyrus didmeninės prekybos klientus.

•   Kaip įdėti į krepšelį papildomą prekę, kai užsakymas jau apmokėtas? Po apmokėjimo papildyti krepšelio galimybės nėra. Siūlome suformuoti naują užsakymą.

•   Koks mano užsakymo vykdymo statusas? Užsakymo statusą galite matyti savo paskyroje www.ermitazas.lt

•   Ar galiu atsiskaityti kortele ar grynais atsiimant internetinio užsakymo prekes parduotuvėje? Ne, tokios galimybės nėra.

•   Ar galima pirkti išsimokėtinai? Taip, daugiau informacijos rasite čia: https://www.ermitazas.lt/top-meniu/pirkimo-informacija/mokejimo-budai

•   Padariau pavedimą, pinigai nuskaičiuoti, bet negavau jokio patvirtinimo? Ką daryti? Užsakymo statusą galite matyti savo paskyroje www.ermitazas.lt, prašome taipogi patikrinti ar pateikėte teisingą el.pašto adresą. Jeigu užsakymo statuso nematote ar pateikėte neteisingą el.pašto adresą, atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę, el. pašto adresą bei užsakymo numerį) į klientams@ermitazas.lt, su Jumis susisieksime.

•   Po krepšelio apmokėjimo iš paskyros dingo užsakymas. Ką daryti? Atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę bei užsakymo numerį) į klientams@ermitazas.lt, su Jumis susisieksime.

•   Kaip išsirašyti PVM-sąskaitą faktūrą užsakant prekes www.ermitazas.lt? Sąskaita faktūra išrašoma visiems užsakymams ir yra siunčiama užsakyme nurodytu elektroninio pašto adresu po užsakymo įvykdymo. Jeigu sąskaita faktūra reikalinga įmonės vardu, pateikiant užsakymą prašome pažymėti tai varnele bei suvesti įmonės rekvizitus.

PREKIŲ ATSIĖMIMAS, PRISTATYMAS

•   Kiek laiko užtrunka užsakymo vykdymas nuo užsakymo pateikimo? Užsakymų atrinkimas ir įvykdymas užtrunka nuo 5 iki 8 dienų.

•   Kaip galima atsiimti užsakytas prekes? Galite pasirinkti šiuos prekių pristatymo/atsiėmimo būdus:

    1. Bekontaktis prekių atsiėmimas ERMITAŽO parduotuvėje;
    2. Prekių pristatymas nurodytu adresu;
    3. Prekių pristatymas į pasirinktą siuntų savitarnos terminalą;
    4. Prekių pristatymas į artimiausią Lietuvos paštą.
Daugiau informacijos rasite čia: https://www.ermitazas.lt/top-meniu/pirkimo-informacija/pristatymo-salygos/

•   Ar atvešite prekes, jeigu jas užsakysiu ne Jūsų mieste, o kitame padalinyje kitame mieste? Jeigu prekės yra tik kituose miestuose, siūlome užsisakyti papildomą transportą stambiagabaritėms prekėms. Daugiau informacijos rasite čia: https://www.ermitazas.lt/top-meniu/paslaugos/pervezimo-paslauga/

•   Ar teikiate prekių vežimo į namus paslaugą? Taip, prekes galime pristatyti kurjeriu Jūsų nurodytu adresu, jei turime pakankamą likutį sandėlyje.

•   Kokiu laiku galiu atsiimti paruoštą užsakymą? Vilniaus parduotuvėje prekes galite atsiimti visomis savaitės dienomis nuo 8 val. iki 20 val., kituose miestuose pirmadienį-šeštadienį nuo 8 val. iki 20 val., sekmadienį nuo 9 val. iki 19 val.

•   Kokius pranešimus gausiu po užsakymo pateikimo ir apmokėjimo? Iš mūsų gausite 4 pranešimus:

    1. Užsakymo gavimo patvirtinimas.
    2. Patvirtinimas, jog užsakymas pradėtas vykdyti, t.y. kai Jūsų prekės pradėtos rinkti atidavimui/siuntimui.
    3. Patvirtinimas, jog užsakymas surinktas ir galima atsiimti (atsiėmimo parduotuvėje atveju) arba, kad užsakymas perduotas kurjeriui pristatymui (pasirinkus pristatymą į namus, paštą ar į siuntų savitarnos terminalą atveju).
    4. Pirkimo PVM sąskaitą faktūrą po prekių pristatymo ar atsiėmimo.

•   Kada atvažiuoti pasiimti prekių? Prekes galite atsiimti tik gavę elektroninį pranešimą, kad užsakymas jau paruoštas.

•   Kokiu telefonu skambinti atvažiavus atsiimti prekes? Telefono numeris nurodytas iškaboje prie kiekvienos parduotuvės prekių išdavimo punkto.

•   Kiek laiko saugomas užsakymas nuo to laiko, kai išsiųsta žinutė, kad užsakymas paruoštas? Atsiimti prekes turite per 3 dienas nuo pranešimo gavimo.

•   Noriu nusipirkti prekę, kurios nėra mano miesto parduotuvėje, ar galite ją pervežti iš kito miesto, kad galėčiau atsiimti savo miesto parduotuvėje? Jeigu prekės yra tik kituose miestuose, pervežti negalime, tačiau siūlome papildomai užsisakyti transporto paslaugą. Pervežimo paslaugų tiekėjų kontaktus rasite čia: https://www.ermitazas.lt/top-meniu/paslaugos/pervezimo-paslauga/

•   Gavau ne visas užsakymo prekes, kaip sužinoti kada gausiu likusias? Užsakymo statusą galite matyti savo paskyroje www.ermitazas.lt. Jeigu jo nematote, atsiųskite savo duomenis (vardas, pavardė, el.pašto adresas bei užsakymo numeris) į klientams@ermitazas.lt, su Jumis susisieksime.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS, KEITIMAS

•   Koks yra prekių grąžinimo terminas? Kokybiškų, prekinės išvaizdos nepraradusių prekių grąžinimo terminas 14d. Atsižvelgiant į Lietuvos Respublikoje paskelbtą karantiną, grąžinimo terminas gali būti prailgintas, tačiau per 14d. grąžinimo terminą privaloma raštu kreiptis paštu grazinimai@ermitazas.lt dėl prekių grąžinimo.

•   Kaip vyksta prekių grąžinimas, jeigu prekes pirkau ERMITAŽO parduotuvėje? Prekes, pirktas www.ermitazas.lt el. parduotuvėje su atsiėmimo būdo paslauga, galite grąžinti per 14d. grąžinimo terminą parduotuvių informaciniuose centruose. Atvykę grąžinti prekes turėkite prekių įsigijimo dokumentą bei užpildykite prekių ir pinigų grąžinimo prašymą. Už prekes sumokėti pinigai bus grąžinti į Jūsų nurodytą banko sąskaitą per 14 dienų nuo prekių grąžinimo dienos.

•   Kaip vyksta prekių grąžinimas, jeigu prekes pirkau www.ermitazas.lt su pristatymo į namus paslauga arba į pasirinktą siuntų savitarnos terminalą? Prekes, pirktas www.ermitazas.lt el. parduotuvėje su pristatymo paslauga, galite grąžinti per kurjerį. Per 14d. grąžinimo terminą atsiųskite el. paštu grazinimai@ermitazas.lt užpildytą prekių ir pinigų grąžinimo prašymą ir prekių įsigijimo dokumentą.

•   Gavau ne savo užsakytas prekes, ką daryti? Atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę bei užsakymo numerį) į grazinimai@ermitazas.lt, su Jumis susisieksime.

•   Ar galima grąžinti prekes kitoje ERMITAŽO parduotuvėje, jeigu jas pirkau? Ne, prekes galite grąžinti tik toje pačioje parduotuvėje, kurioje pirkote ar atsiėmėte.

•   Netiko nupirkta prekė, kaip galima ją pakeisti? Atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę bei užsakymo numerį) į grazinimai@ermitazas.lt, su Jumis susisieksime.

UŽSAKYMO ATŠAUKIMAS, PINIGŲ GRĄŽINIMAS

•   Kaip atšaukti užsakymą arba jo dalį? Atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę ir užsakymo numerį) bei informaciją, kurią dalį užsakymo norite atšaukti) į grazinimai@ermitazas.lt, su Jumis susisieksime.

•   Per kiek dienų grąžinate pinigus, po užsakymo atšaukimo? Pinigai grąžinami per 14d.

•   Kaip pakoreguoti kontaktinius duomenis (tel. nr., el.pašto adresą, pristatymo adresą) savo užsakyme? Atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę, užsakymo numerį bei informaciją ką norite pakeisti) į klientams@ermitazas.lt, su Jumis susisieksime.

•   Kaip pakoreguoti pasirinktą pristatymo būdą, kai užsakymas jau apmokėtas? Atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę, užsakymo numerį bei informaciją ką norite pakeisti) į klientams@ermitazas.lt, su Jumis susisieksime.

LOJALUMO PROGRAMA

•   Ar galima panaudoti lojalumo kortelę? Lojalumo kortelės programa ir jos privilegijos galioja tik fizinėse ERMITAŽO parduotuvėse.

•   Turiu -30% nuolaidos kvitą kitam apsipirkimui, kaip galėčiau jį panaudoti? Šiuo metu nėra galimybės panaudoti „-30 kitam apsipirkimui“ nuolaidos kvito. Visų kvitų, kurie buvo atspausdinti kovo 1 - 15 dienomis, galiojimas bus pratęstas mėnesiui ir galima bus panaudoti po karantino pabaigos fizinėse parduotuvėse. Apie kvitų panaudojimo galimybę paskelbsime puslapyje: https://www.ermitazas.lt/top-meniu/lojalumo-programa/

•   Kaip gauti nuolaidos kodą? Šiuo metu nevykdome papildomų akcijų, išskyrus tas, kurios skelbiamos puslapyje www.ermitazas.lt